Vägning 8

Veckans resultat: -1,7 kg
Totalt: -5,4 kg

Förra veckan gick jättebra. Jag åt rätt och motionerade fyra dagar utav sju. Målet för denna vecka var att nå -5 kg totalt och det klarade jag ju av, med fyra hekton tillgodo. Det börjar märkas i kläder och så nu också att jag faktiskt har gått ner fem kilo. Så kul! Använt kläder de senaste dagarna som jag inte har kunnat använda sedan förra sommaren.

Om en stund ska jag ge mig ut till motionspåren och ta en morgonpromenad. Har cirka 1,5 km fram och tillbaka till spåret och rundan är på 2,5 km. Så det blir cirka 4 km sammanlagt. De senaste gångerna har jag sprungit den första kilometern av spåret så ska försöka att göra det även denna morgon. Hunden får stanna hemma, det blir för varmt för honom.

Kommentarer
Postat av: Smala Jessica?

Grattis grattis vad kul! Vilket minus :D Du slog ju delmålet med råga. Hoppas morgonpromenaden gick bra, jag kom precis hem från rydskogen :) KRAM!

2010-07-05 @ 09:50:51
URL: http://smalajessica.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0