En underbar dag

Första dagen på sommarlovet som jag vaknar upp till strålande sol. Dock började dagen inte så bra. Glömde nycklarna när jag var ute med hunden förut, inte så smart eftersom jag inte kommer in i byggnaden utan nycklarna. Men det löste sig som tur är :)

Har nyss ätit en god frukost i form av en smörgås med pumpafrön i och med philadelphiaost och paprika. Druckit lite kaffe och vatten också. Om en stund tänker jag gå ut och sätta mig solen.

Ingen morgonpromenad denna morgon. Insåg ganska snabbt att det skulle bli alldeles för varmt för hunden. Tar nog en promenad ikväll istället och vilar ryggen lite. Städade hela dagen igår och det kändes lite grann i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0