Räkna kalorier

Jag har räknat kalorier den senaste månaden. Fast utan har skrivit ned det på papper och det har fungerat bra för mig. Men igår fyllde jag år och då blev det lite utsvävningar men inte lika stora som vanligt måste jag tillägga. En glass, lite cider och lite ost och kex på kvällen.

Idag har jag räknat kalorierna och målet var att hamna mellan 1200 och 1500. Med kvällsmat har jag än så länge ätit 1216 kalorier idag. Väldigt bra med andra ord och då har jag ätit ungefär som jag har gjort den senaste månaden.

Vägning imorgon också. Tror på minus.

Kommentarer
Postat av: Helena

heja heja :-)



O grattis i efterskott :-)

2010-06-06 @ 22:31:53
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: cecilia

bra jobbat med kalori-räknandet. Tummen upp. kram

2010-06-07 @ 10:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0