Uppdatering

Blivit dåligt med inlägg denna vecka men har haft mycket att tänka på. Intervjun gick bra men jag vet att det är tuff konkurrens och att jag inte har den erfarenhet som vanligtvis krävs för ett sådant jobb. Men tror att jag gav ett gott intryck och är nöjd med min insats. Kommer dock inte få svar förrän nästnäst vecka på grund av att ekonomichefen har semester.

Midsommar igår var jättetrevligt. Firade med grillat och jordgubbar tillsammans med sambon. Toppenväder var det också. Njuter verkligen av att spendera första riktiga sommaren i Linköping. Imorgon tänkte vi ta bussen till Bergs slussar och ta med oss lite picknick om det är fint väder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0