Stressig vecka

Det har inte blivit många inlägg här den senaste tiden och det har väl egentligen flera anledningar. Bland annat:

1. Ingen blogglust. Funderade ett tag igen på att sluta blogga helt och hållet. Men det vill jag ju inte egentligen så jag skriver ett inlägg när jag känner för det.

2. Mycket i skolan. Denna vecka är värst och veckan är inte över på långa vägar än.

Sedan har jag också bestämt mig för att ta det lite lugnt med 8 veckors-utmaningen. Jag går promenader/powerwalks men när jag hinner. Det blir i alla fall cirka 3 gånger i veckan. Igår sprang jag till och med lite. Men utmaningen fick mig i alla fall att komma igång med promenaderna.

En väldigt glädjande sak är att jag har klarat kredit- och exekutionsrätten. Det var femte gången jag skrev den tentan och äntligen klarade jag den! Nu har jag klarat alla juridikpoäng jag behöver för att bli revisor, om jag nu skulle vilja bli det.  Så nu har jag BARA två tentor kvar: redovisningsteorin om cirka 3 veckor och makroekonomin om lite mindre om en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0