Best so far

Blivit dåligt med motion denna vecka, tentapluggsvecka. Men när jag loggade in på funbeat  nyssså upptäckte jag att aprilmånad var bästa månaden hittills i år med 726 motionsminuter och 61,8 kilometer avverkade. Nästan en dubblering i jämförelse med marsmånad! Jag är på rätt väg i alla fall.  Nyss varit ute i Rydsspåret med Rexie. Tog en powerwalk och provade även att försöka springa lite. Det gick ganska bra.

Hittat drömjobbet idag med. Tjänsten innebär att man ska arbeta med revision av hållbarhetsredovisning på en av landets stora revisionsbyråer. Min magisteruppsats handlade ju just om revision av hållbarhetsredovisning och det är verkligen ett ämne som intresserar mig. Synd bara att jobbet är i Stockholm. Men det skadar ju aldrig att söka det.

Kvällen blir lugn. Tentat tidigt imorse. Tentan gick bra och jag borde klara den. Skickade även in min ansökan om examen häromdagen :)

Kommentarer
Postat av: Smala Jessica

Kul att april blev då bra, själv blev det min sämsta månad, men ibland blir det väl så :) Förståeligt att du inte har tid med motion när du tentarpluggar. Lycka till med jobbsökandet, tror det kommer gå bra och grattis till en bra tenta! Kramar

2010-05-08 @ 14:55:57
URL: http://smalajessica.wordpress.com
Postat av: cecilia

oj, wow vilket jobb. Tycker absolut att du ska söka, om du har möjlighet att flytta till stockholm. Jag håller tummarna för att jobbet blir ditt! kanske blir de lättare för din sambo att hitta jobb i sthlm oxå? har för mig att du sagt att han var arbetssökande.



kram

2010-05-09 @ 10:12:51
URL: http://cettcilias.blogg.se/
Postat av: Helena

Spännande med jobbet! Tycker jag du absolut ska söka iaf.. det värsta svar man kan få är nej :-)



Bra jobbat med motionsminutrarna! Du får ha som mål att överträffa dem under maj :-) Jag kämpar på med mina prommisar jag :-)



kramis

2010-05-10 @ 21:23:31
URL: http://tausert.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0