Imponerad!

För det första är jag imponerad av mig själv. Det går sååå bra nu! Förväntar mig ett minus på måndag också. Jag tänker återgå till veckovägningarna. Och måndagar är alltså vägningsdag. Det har blivit dåligt med motion i veckan på grund av olika anledningar men det gör inte så mycket eftersom jag sköter mig så bra just nu.

Sedan är jag himla imponerad av min kära mor. Hon har nu gått ner 10 kilo på cirka 3 månader. Verkligen en inspirationskälla. Visar hur långt man kommer på lite sundare matvanor.

Kommentarer
Postat av: Helena

Heja heja, skönt att det känns som att det går så bra nu!

Och jag blir oxå impad av din mor! min pappa kör ett race nu och har tappat typ 7 kg på typ lika lång tid. Så skönt att folk omkring en lyckas :-) Själv gör jag tvärtemot, har ätit en massa dumheter i helgen :-)

kramis

2010-05-23 @ 20:38:35
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: cecilia

Oj va kul för dig att du är på G igen. Å grattis till din mamma!



Min mamma har oxå börjat tänka på maten och börjat motionera, hon har gått ner 24kg sedan i januari i år. Hon vill inte kalla de banta, bara att vara hälsosam.



Jag är jätteglad för hennes skull. men samtidigt lite avis.



kram

2010-05-24 @ 08:42:53
URL: http://cettcilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0