Deadline

Känt mig lite stressad inför deadlinen i sommarkurserna på torsdag. Missar ju en hel dag imorgon. Men efter en effektiv morgon så var jag klar innan lunch :) Har spenderat ett par timmar i solen med och nu på kvällen försöker jag ladda upp inför morgondagen. Det kommer bli en lång och nervös dag. Även om jag försöker låta bli att bli så nervös. Fast egentligen är jag inte så nervös, känner mer att det ska bli spännande. Tidig morgon också, tåget går redan klockan 7.00 från station och sedan är jag inte hemma förrän 20.00.

Ändrat tillbaka till den gamla designen idag så nu ska det förhoppningsvis gå att kommentera alla inlägg.

Kommentarer
Postat av: Lena

Yes, nu funkar det! Håller tummarna! Kram

2010-06-22 @ 21:46:58
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0