Första veckan

Första veckan på 8-veckors powerwalkprogrammet är avklarad. Den första veckan blev det:

Måndag: 34 min powerwalk
Tisdag: 43 min promenad
Lördag: 76 min promenad

Inte riktigt på de dagarna enligt schemat. Men det spelar ju ingen roll egentligen. Vissa dagar passar det helt enkelt inte. Som igår då jag hade skola till klockan 6 och sedan satt i telefonkö i en och halv timme.

Det tredje passet förra veckan skulle egentligen ha varit en powerwalk på 40 min men blev en promenad på 76 min istället.

Denna vecka är det fyra powerwalks som gäller. Ska ta den första om några timmar. Jag har hittat en jättefin rund att gå :) Mot Jägarvallen och Mjärdevi.

Använde stegräknaren hela förra veckan också och snittade 8318 steg/dag. Det är ganska bra när det gäller mig eftersom jag sitter stilla ganska mycket under dagarna ( i skolan och när jag pluggar). Nästa vecka ska det bli ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt jobbat! jag längtar tills isarna försvinner från alla gångbanor här så man kan gå ut o gå utan risk för att halka hela tiden.. :-S



kram

2010-03-16 @ 15:24:19
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: Jessica

Bra jobbat gumman :D

Mot Jägarvallen och Mjärdevi är en utav de sträckor som jag springer och tycker om dom jättemycket :)



Peppkram

2010-03-18 @ 11:32:07
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Riktigt duktigt måste jag säga! Jag borde oxå ta mig tiden till det=)

2010-03-30 @ 09:58:00
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0