Tidiga morgnar och löpning

Solen går upp tidigare och tidigare för var dag som går just nu och det gör hunden också. För en vecka sedan var han en kanonbra väckarklocka när han väckte mig precis när jag behövde gå upp. Nu börjar det bli lite för tidigt. Och det är inte precis lätt att somna om när man har varit ute i den här kylan. Jaja, ska inte klaga. Kommer upp i god tid i alla fall.

Ser verkligen framemot nästa veckas töväder. Köpte en ny vårjacka i måndags. Får hoppas att jag kan använda den snart.

Det är nu flera veckor sedan jag tränade. Ryggen har verkligen satt stopp för all träning. Men jag är så sugen på att träna. Funderar på att ta en sväng till gymmet efter skolan. Löpning och kanske crosstraining. Det borde ryggen klara av. Om inte så är det lättare att avbryta än ett spinningspass. Jag packar ner träningskläderna i alla fall och så får vi se vad jag bestämmer mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0